- How could you be so heartless?

Nu är jag hemma igen :) Var först och kollade på tapeter, hittade massa snygga, antingen ska jag ha en fotovägg me valfritt foto, en bild på nåt som betyder mycket för mig eller nån blomma eller nåt sånt på bara en vägg, sen resten vita väggar, eller så ska jag ha alla väggar vita & sedan nån snygg väggmålning i svart. Det kommer nog va svartvitt i mitt rum och sedan med lite färggladare detaljer typ som kuddar, överkast och sånt eftersom svartvitt är sånt man aldrig tröttnar på. Lite svårt att förklara, men ni kommer få se sen. Det kommer bli väldigt annorlunda och snyggt iaf.
 
Sen åkte vi och kollade på sängar till mig, ska ha en större säng, dubbelsäng förhoppningsvis, först va vi på Mio där jag fastnade för en Hästens och nästan somnade när jag testade den, så otroligt skön! Sen va vi på Sängjätten och sist Sova. Sen åkte vi till MediaMarkt och köpte min locktång, blev en Babyliss Paris Pro 200, tog den minsta storleken eftersom jag vill ha små lockar. Kommer bli fint på mitt långa hår :) Så här ser den ut;



Sen åkte vi och åt thaimat, alltid lika gott.
Hörs senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0