- About me.

1. Hur gammal är du om fem år? 20, nästan 21 (1 månad)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Hm, mamma.
3. Hur lång är du? 160.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Twilight.
5. Vem ringde du senast? Pappa.
6. Vem ringde dig senast? Dajana.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? älsk, kan jag ringa? haha måste verkligen säga en sak.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är beroende av min mobil, smsar hela tiden men tkr om att prata också.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married :)
10. När såg du senast din mamma? 10 min sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.
12. När vaknade du i dag? Runt 11-12.
13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen aning.
14. Vilken är din favoritplats? Min säng.
15. Vilken plats föredrar du minst? SKOLAN.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I min egna lägenhet :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vet inte riktigt, mörkret bara antar jag
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha Dajana
19. Hur stor är din säng? Har precis fått ny säng, den är stor, men vet inte hur stor haha
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar såklart
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Stor t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? många
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? Karlskoga, Norrköping
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? Verkligen, jag är FÖR social haha
27. Vilken är din favoritglass? Älskar all glass
28. Vilken är din favoritefterrätt? Hm, vet inte
29. Tycker du om kinamat? Ohja
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Te, juice
32. Sover du på någon särskild sida? Vet inte haha
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Älskar!
35. Är du en beroendemänniska? Ja, av min mobil, av att umgås hela tiden, hela tiden ha kontakt med någon
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, eller jo, idas hund hahaha
37. Vill du ha barn? Självklart
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, kläder, smink, nöjen osv
42. Äger du dyrbara smycken? Ja
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate housewifes, one tree hill, gossip girl
44. Kan du rulla med tungan? Nej :$
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm, måste nog va mig själv HAHA
46. Sover du med gosedjur? Nej
47. Vad har du för ringsignal? Ljudlös oftast
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ingen aning, har jag säkert
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? lite av min tröja är rött
50. Flirtar du mycket? Hm, bara med älsklingen
51. Kan du byta olja på bilen? Nej verkligen inte haha
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Gossip girl
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumerera du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Hm ne
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? East fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? SO analys
59. När var du i kyrkan senast? Long time ago, eller nej, förra året, konfirmationen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jag går på högstadiet, måste nog vara Anita & Anders
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 Natt
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Merdin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0