- 20 november.

Skola som vanligt, skön & kort dag. Har fått massor gjort idag faktiskt :) Fick reda på att ja jobbat bort alla mina IGn, så inga kvar nu, woho så skönt! :) När jag kom hem satte jag mig direkt och pluggade, asso haha äntligen börjar jag ta tag i det. Har ett prov + två läxförhör imorron, har pluggat klart till 2 av dom. Nu har jag bara idrottsprovet kvar om kondition typ syreupptagninsförmåga & sånt och det är SKITSVÅRT fyfan. Men, det klarar jag (; Imorron är det fredag, äntligen. Då är jag & dajana bjudna på fest så antagligen blir det att festa :) Har fått pengar idag också ju, känns som att jag bara vill springa ner till stan & SHOPPA, men nej, plugget går före. Haha, sån pluggis ja låter som! :) Idag har ja varit på bra humör, bara att jag fick vääärldens huvudvärk i slutet av dagen, min klass är fan onormal, springer runt & skriker och jag vet inte vad dom gör men jag älskar dom ändå! Fan vad snabbt veckorna går då, snart är de jul och sen nyår och sen är de inte långt tills ja fyller år :) december & januari är helt klart mina bästa månader, fast nae, jag älskar ju sommaren, men a .. december&januari och maj, juni & juli då.

Ajustde, de va nån som frågade mig vilka skor jag använder mest just nu. Hm, det måste nog vara mina lite halvlackiga rundtåade svarta skoletter med 8-9 cm klack :) They're gorgeous!

Nu ska jag försöka lära mig lite mer om kondition och sånt, lite svårt för mig som aldrig tränar över huvud taget. Men återkommer senare, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0