- Words can be so hard to trust

Mycket tips på bloggar jag fick då .. eller inte. Kom precis hem typ, efter en ganska lång skoldag, efter skolan träffade jag merdin lite snabbt, sen gick jag&dajana hem till mig. tog de bara lugnt och så sen kom pappa & hämta mig så åkte vi hem :) nu har jag pluggat lite faktiskt, ska plugga lite mer sen ikv blir de vell prison break, om det inte var sista avsnittet för säsongen förra veckan? Nån som vet? :O Jag är så himla trött, som alltid efter en skoldag. Imorron har jag mycket och göra i skolan känner jag, 2 möten, redovisning & bli filmad i 5 minuter av min spanskalärare då man ska prata så mycket spanska man kan. Men det är inte så svårt :)

Hörs senare, puss!

It's over and done
But the heartache lives on inside


"Then I see you standing there, wanting more from me, and all I can do is try"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0