- Trötthet

Ingen skola för mig idag, kunde knappt öppna ögonen imorse när jag vaknade av min alarmklocka på mobilen. Så himla trött, vaknade med världens huvudvärk också och jag frös halvt ihjäl så jag forttsatte att sova. När jag sovit nån timma mådde jag lite bättre, tog en dusch fixade i ordning mig lite och skulle ta bussen till skolan, vill inte missa så mycket känns de som, ligger lite efter med en souppgift också, men självklart missade jag bussen. Orkade inte ens kolla när nästa gick, så nu ligger jag här i sängen igen och vill bara sova. Känner mig inte så trött just nu men ska försöka lite senare igen. Varför är jag så trött hela tiden? Det är överdrivet faktiskt, jag klarar knappt av att va vaken till 9 på kvällarna. Som i måndags, jag gick och la mig kl 9, orkade inte ens kolla på Prison Break och det gör jag ALLTID. Igår somande jag i reklamen i Desperate Housewifes, det är fan onormalt. Förut va jag värsta nattmänniskan, kunde lägga mig 5 på natten och ändå vakna ganska pigg vid 12-1. I somras var jag ALDRIG trött förrens 5-6 på natten. Men då vände jag ju helt på dygnet också, som man brukar när det är sommarlov. Man tycker ju att när jag lägger mig så pass tidigt som kl 9 borde jag orka gå upp vid 7 eller hur? Men jag är överdrivet trött och det är faktiskt jobbigt .. men bara en vecka kvar till jullov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0