- Tisdag.

Hej bloggen! Idag gick jag upp ganska tidigt, vid 11, för att fixa mig, sen tog mamma&jag 1 bussen till stan. Blev att köpa
2 tröjor och lite småsaker som jag behövde på H&M - nagelfilar, lösögonfransar, sminkborstar till ögonskugga & rouge/puder och hårnålar. Alltid bra och ha saker liksom :)  Sen åkte jag & min familj + merdin till maxi och handlade lite, merdin&jag passade på att ta en glass på McDonald's, sen åkte vi hem.

Imorron är det nyårsafton, känns helt sjukt. Men Olly & jag har allt planerat nu så det känns bra. Nyårsklänning är också bestämt, förhoppningsvis - beror på olly. Ska bli så kul, jag ser verkligen fram emot det och nu blir det PARTY utan gränser :) Blir att spendera kvällen/natten med Olly och massa andra brudar och självklart älsklingen och hans kompisar. Får hoppas på en lyckad nyårsafton! :) Blir antagligen en massa bilder också, och det tycker ju ni är kul, så som ni tjatar ;)

Jag har bestämt mig för att ta upp frågor som jag får genom kommentar här så att alla kan se dom. Någon Sara skrev om dagens outfit, om jag inte kunde börja visa det igen. Saken är den att jag inte har någon egen digitalkamera för tillfället, jag använder oftast min mobiltelefon eller pappas digitalkamera eftersom jag har tagit sönder 3 st på ett år. Men visst, då & då kan jag nog lägga in en outfit. Kanske när jag ska ut och göra något speciellt, festa eller så. Som imorron kanske det blir en outfit bild :) Förhoppningsvis kommer det mer bilder på mig & mina outfits i framtiden! Gulligt att ni tycker att jag ger inspiration också, vilket jag inte riktigt förstår eftersom jag har en väldigt vanlig stil :)

Fick även en kommentar om att när jag lägger upp "Dagens låt" lägger jag inte in nya låtar. Men det är inte det som är meningen med Dagens låt? Så jag förstår inte vad du som skrev det klagar på, det är dom låtarna jag lyssnar på för tillfället och tycker är bra, vissa gamla & vissa nya. Så nu kanske du förstår meningen med "Dagens låt" :)

Och jag skulle jättegärna vilja veta vilka det är som läser min blogg nu, jag startade ju upp den igen för inte ett så långt tag sen och jag har redan runt 100 läsare om dagen, det kanske inte är så mycket men för mig är de det. Det är nog många av mina gamla läsare som läser nu också :) Så skriv gärna en kommentar alla ni som läser, och GÖR DET OCKSÅ, strunta inte bara i det om ni läser :) Vore kul att veta vad ni heter och hur gamla ni är.

Skriver snart igen, puss!


Kommentarer
Postat av: Patricia

JAG :D

Hahaha

2008-12-30 @ 20:59:41
URL: http://y-patricia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag heter sofia, är 16 år. Jag läste även din blogg när du skrev på caaaroline.blogg.se. Även om du inte skriver om något speciellt så är det så underhållade! <3

2008-12-30 @ 21:03:38
Postat av: Anonym

Jag heter Linda är 17, brukar se dig på stan ibland.. Ha det bra!

2008-12-30 @ 21:13:53
Postat av: Anonym

det är roligast när du skriver om kläder :D behöver inte va outfits utan lite sånt som du tkkr e snyggt ;)

2008-12-30 @ 21:57:26
Postat av: adelina

jag läser din blogg gums! :D

läser du min? haha

2008-12-30 @ 22:20:28
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag läser din blogg minst en gång varje dag. Jag är 15 år och bor i linköping. Du är verkligen jätte söt!

2008-12-30 @ 22:34:01
Postat av: jonna

såklart ja läser din :)<3

2008-12-31 @ 00:27:02
URL: http://jonnaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0