- Tisdag.

Hellooo! Idag har jag en sånhär happy day, först va de skola som vanligt, slutade vid två, skönt. Sen åkte jag ner till stan, direkt till Mates (min frisör) blev inget färgande eftersom min frisör absolut inte tyckte att jag skulle färga nu eftersom ja har en ganska fin brun färg, inte för mörk & inte för ljus, so i trust her :) Dock klippte hon ganska mycket, eftersom mitt hår var så slitet, så nu är jag en aning korthårigare. Jag gillar ju det när det är längre men mitt hår växer så snabbt så det gör inget. Skönt och få bort det slitna iaf, håret känns mycket fräschare nu! :) Sen gick jag&merdin till hälsostudion och solade, fick lite färg. Sen åkte jag home, och nu är jag hungrig och väntar på att maten ska bli klar. Nu är det bara 2 dagar kvar i skolan, men imorron ska vi bara fika, se på film osv och på torsdag blir städdag och lite sådär. Så inget mer skolarbete nu! :)

På tal om skolarbete, nu har jag höjt mig i ytterligare ett ämne, nu har jag faktiskt 4 MVGn. Så stolt över mig själv är jag :) När jag gått ut nian ska jag ha minst 6 har jag bestämt mig för. Jag har MVG i svenska, engelska, historia & samhäll. Får se hur många VGn de blir också :) De går bra nu!

Nu sitter jag och ser lite halvt på Laguna Beach, kärlek till MTV asso! Skriver mer sen, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0