- Söndag.

Jag hatar söndagar. Fyfan jag är helt  slut även fast jag knappt gjort nånting alls idag. Vaknade vid ett, åt, tv, somnade om, datorn, somnade om, & nu dator igen. Haha, alla söndagar är nästan alltid likadana. Har fått i ordning lite mer i rummet nu, men det är inte helt klart än faktiskt. Men snart får ni se bilder :) Den här helgen har jag bara tagit de lugnt, en skön helg, igår va olly här & vi hade lite myskväll såg på Mamma Mia, åt thai mat & sådär. Alltid lika mys :) Imorron är det skola igen, jag känner bara att jag inte orkar menmen .. sånt är livet. På tisdag har olly&jag bestämt att vi ska handla julklappar, kulkul. Gud vad tråkig min blogg har blivit känner jag, men ni är också tråkiga som aldrig kommenterar. Men skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om, har känt lite nu på senaste tiden att jag inte riktigt orkar blogga, men man har ju sina ups & downs så snart kommer jag säkert va på gång igen. Återkommer senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0