- Skola.

Nu sitter jag i skolan och skriver igen, haha jag uppdaterar bara från skolan nuförtiden ju. Nej, men får skärpa mig, men igår åkte jag&merdin hem till mig och pluggade och hade det mys bara. Sen pluggade jag ännu mer & sen såg jag på Prison break. Så inte så mycket tid till bloggskrivande efter skolan tyvärr .. speciellt inte när vi har så mycket prov som denhär veckan. Gjorde svenskaprov innan denhär lektionen, gick jättebra faktiskt :) Hoppas jag får behålla mitt mvg! Nu har jag spanska, ska egentligen jobba med malins & mitt grupparbete, men hon kommer inte och hon har alla papper så vet faktiskt inte vad jag ska göra. Orkar inte jobba .. vill bara ha mat haha.

Efter skolan ska jag&dajana dra och äta på peking house, oooh så gott! Sen ska vi nog hem till henne & plugga trorja. Har omprov på idrottsprov imorron haha, (y) Sen åker jag vell hem nån gång ikväll.
Om jag pluggat tillräckligt mkt hos dajana kanske ja skriver några inlägg :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0