- Skola.

Haha, än en gång ett inlägg från skolan. Sitter nu och har precis haft gympa, men jag var inte med, efter gympan när alla skulle byta om gick brandlarmet. Så hela eber + vi va tvunga att gå ut. Kulkul (y) Nu ska jag snart ha matte, bland de tråkigaste som finns. Menmen, sen är de lunch, är så hungrig! Idag ska jag ner till stan efter skolan har jag tänkt, behöver köpa lite saker :) Bland annat hårfärg tror jag, om jag vågar haha .. (a) Sitter här med dajana nu och hon säger att alla som har myspace får biljetter till darins konsär helt gratis, stämmer det eller? :O älskar ju hans nya låt, man kan tydligen använda sin profil på myspace som biljett genom att skriva ut profilen och visa upp den på konsären. Isåfall vill jag också ha myspace HAHA. menmen, nu börjar min lektion, om den inte redan har börjat.

Pusspuss hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0