- Måndag.

Hello sunshines, sitter och kollar lite halvt på Prison Break, tycker det har blivit sämre och sämre faktiskt, älskade det förut & det är ju alltid spännande, men det känns som att det ALDRIG har ett slut. Dom kan aldrig få va fria & lyckliga haha.

Idag har jag bara varit hemma faktiskt, är ju lite småsjuk, förkyld & jätte ont i halsen så jag laddar hemma nu inför nyår. Har suttit och kollat på sex & the city hela dagen, sen kom merdin hit utan att jag visste, älskar när han gör så hihi. Vi kollade lite till på sex&the city och låg bara i sängen och hade det mys, sen vid 9 åkte han hem och nu sitter jag bara här.

Imorron ska jag åka till stan & handla lite saker till nyår, ska även sola och lite annat. Så ska inte sova till 2 som alla andra dagar imorron. Känner mig så seg, vänder på dygnet helt. Men det är ganska skönt på något sätt :)

Nån bad om mer bilder på mig, jag lägger in alla jag tycker är värda att visas här på bloggen och jag tar inte så ofta bilder på mig själv. Annars kan ni ju titta på äldre inlägg där det finns väldigt många bilder på mig :)

Och angående inlägget om Darin igår menade jag inte att han var svensk, han är ju kurd tror jag, utan jag menade han bor ju här i Sverige och folk utomlands tar ju honom antagligen som svensk, right?
Skriver mer senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte börja lägga upp dagens outfit, det gör inget att du bara har på dig "vanliga kläder", du är ändå så inspirerande, och då blir det ju mer bilder på dig iallafall! Ha det så bra!

2008-12-30 @ 01:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0