- Lördag.

Hej bloggen :)  Igår åkte jag först med mamma till linköping, sen åkte jag in till stan & träffade merdin, sen åkte vi hem till mig & så sov han här. Sen kom hadis&edon hit en stund idag, sen åkte dom + merdin hem. Annars idag har jag bara tagit de lugnt, snart kommer olly hit så ska vi ha de mys :) Känner mig jätteseg, men så otroligt skönt att bara få vara hemma & ta det lugnt och slippa skolan. Men snart ännu en lång vecka .. men de är mindre än 2 veckor kvar till jullov! Längtar så mycket .. och till jul & nyår, och sen är de inte långt tills ja fyller år. Jag har ju en del att se fram emot nu, behöver inte deppa ihop bara för att det är så otroligt grått & kallt ute och de mesta är allmänt tråkigt och jag är så trött på skolan .. men, haha som sagt, snart är de LOV. Skriver lite senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0