- Juldagen.

Nu är julafton över då, sjukt snabbt går det .. men jag tyckte det vart en lyckad julafton, massa god mat, godis & sånt. Sen såg vi på Kalle Anka som vanligt, sen efter det åt vi lite till, fikade & sedan delades julklapparna ut. Jag fick det jag önskade mig och lite till, orkade inte ta bilder men jag skriver det istället, ni är säkert nyfikna :)

- 2000 kr
- Presentkort på H&M
- Sex&The city DVD boxen alla avsnitt som finns
- Paris Hilton parfym Cancan
- Sex&The city filmen
- 5 st nagellack; rött, rosa, vitt, genomskinligt & svart
- Smink från Make up store & en sminkväska därifrån
- Lite saker till rummet, ljus, spegel & hylla
- En bok; Gossip Girl
- 3 st olika läppglans
- Hudlotion, läppsyl & tvål i Kokos doft nivet såndär från Body Shop
- Hårprodukter från Bedhead (volymspray, shinespray och vanlig hårspray)
- Massa godis
- Strumpor
- Smycken
& sen lite underkläder, det känns som att jag glömt något men ja det var nog allt. Är jättenöjd iaf :)

Idag har jag bara tagit det lugnt, vaknade vid ett och det känns som att jag är på väg att bli sjuk, mår inte alls så bra, har jätte ont i halsen & hostar. Har tittat lite på Sex&The city, första avsnittet som gjorts, känns ganska konstigt haha. Hoppas att jag inte blir sjuk nu på lovet .. imorron tänkte jag åka ner till stan & shoppa lite om jag mår bättre. Menmen, skriver senare. Kanske kommer lite bilder från julafton, tog nämligen några st igår. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0