- Dessa söndagar

Söndag, min absoluta favoritdag, not. Sov till typ ett, sen har jag bara sett på TV hela dagen så lång, nejdå men nästan, först såg jag typ 4-5 The Hills avsnitt i rad, sen blev de nån Hannah Montana film, sen repis av Ugly Betty, Desperate Housewifes & Greys Anatomy. Vilket liv ja har asso! Men förut tände jag faktiskt ljus och la mig i badet och hade de mys, sen fixade jag naglar & lite annat sånt, har tagit hand om mig sj lite också. Sen nyss va jag i Mc och åt, gottgott. Och jag tror att min sjukhet eller vad man säger har gått bort utan att ja märkt de, så imorron blir det skola ..

Heaven give me a sign,
 tell me his heart is still mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0