- Dagens

Humör: Bra, men nu är jag jättetrött
Kläder: Inget speciellt alls, leggins & en snygg tröja från Bikbok
Frisyr: Utsläppt plattat
Smink: Det vanliga - foundation, puder, rouge, eyeliner, mascara
Vill ha: Mer pengar
Köp: Hm, måste nog va mina mackor som jag åt till frukost i cafét i skolan imorse
Person: Helt klart Dajana, som gör mina skoldagar roligare
Låt: Britney Spears - Circus
Planer: Inga alls typ, va hemma
Saknad: Thailand
Roligaste: Har hänt mycket roligt idag
Misslyckande: När jag tog sönder mina hörlurar :(
TV: Ingen alls, har inte kollat nåt
Frukost: Mackor i cafét somsagt
Lunch: Pannbiff med potatis & brunsås i skolan
Middag: Inget än, ska äta sen
Mys: Inget



Kommentarer
Postat av: Dajana

aw älsk<3

2008-12-19 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0