- Christmas time.

Känns sjukt att det är julafton iövermorron. Jag blir som att litet barn på 5 år nu när alla paket ligger under granen, det är så många till mig och jag har inte en aning vad som ligger i nått av dom. Idag har jag typ .. sovit haha, snart ska ja ta bussen in till stan, har precis fixat mig & så sen får vi se vad jag hittar på. Imorron kommer mina kusiner, min faster & farbror, och min farmor & farfar hit! Ska bli jättekul och mysigt, har inte träffat dom på jättelänge & på kvällen ska vi ut och äta på Pappa Grappa, sen är det JULAFTON! Åh kan man längta mer eller? :) Jag har kommit på jag är nog en riktigt julälskare trots allt haha.

I nästa inlägg kommer dagens låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0