- Can't get enough.

Nu blev jag blogg sugen igen! Tur för er va? :) Ska berätta lite om vad jag gjort dom senaste 3 dagarna, har haft några mysiga&roliga dagar nu faktiskt.

I förrgår (torsdags) åkte jag ner till stan & träffade malin och lina, det var KAOS, så himla mycket folk och på Gina Tricot var det nog mest katastrof asso, så himla utplockat överallt redan på första readagen, kön var så lång att man knappt kunde röra sig där inne och kläderna låg huller om buller. Jag blev yr och illamående och sjukt varm bara av att va där inne i 5 minuter, så jag gick ut istället :) Jag kände mig inte särskilt shoppingsugen och jag orkade bara inte så gick runt lite med malin&lina, sen gick jag och träffade merdin jasse & esat i stan. Gick lite till med dom, sen tog jag&merdin bussen hem till mig. Vi såg på film, Sex & The city, kan inte få nog! Sen tog han sista bussen hem :)

Igår var jag bara hemma hela dagen, runt sex började jag fixa mig, skulle nämligen på fest i bosniska klubben. Jag sa att jag aldrig mer skulle gå dit men vafan, igår hade jag faktiskt jättekul. Var väldigt mycket folk, folk man kände till&med och alla dansade, jag hade jättekul trots att jag mest satt vid bordet med min älskling & massa mer kvällen igenom. Men det var trevligt faktiskt :)

Idag vaknade jag vid 11 sen åkte jag hem till Olly, vi gjorde i ordning oss och åkte sedan ner till stan. Jag köpte 2 tröjor och ett par skor till nyår. Skorna är to die for med 13-14 centimeters klack, älskar dom! Jag är skolgalen haha. Sen gick vi runt där tills dom stängde, när dom stängde gick vi och åt på Chicken kebab (of course) och sedan kom även merdin & jasse. Sen åkte jag&olly hem till henne ett tag, sen nu kom jag precis hem typ. Har suttit och pratat med Dajana i telefon ett tag, hon kommer äntligen hem på tisdag, har saknat henne massor, hon har varit i ystad sen vi slutade skolan (den 19;e) så det ska bli jättekul att få träffa henne igen!

Nu ska jag läsa lite bloggar tänkte jag, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0