Godnatt

Gick hem från skolan typ precis efter jag hade skrivit det förra blogginlägget, orkade verkligen inte vara kvar, mådde jättedåligt. Skönt att bara va hemma och vila, måste bli frisk tills på fredag alltså.. Har viktiga grejer i skolan och sen troligtvis jobb i helgen, hoppas att jag blir frisk snart alltså för när jag mår så här kan jag inte göra så mycket direkt.. Merdin kom hit iallafall och vi såg på film, Mean girls 2 haha. Den var jättetöntig såklart men ändå rolig, ibland är det kul att se sånna filmer haha.. Sen såg jag på Frozen, den däremot var grym. Riktigt spännande och bra film, lite läskig och äcklig också faktiskt. Men Frozen kan jag iallafall rekommendera! :)

 

Sen har jag faktiskt pluggat nu i flera timmar, bra att jag äntligen tog jag i det. Blev nästan klar med en stor inlämningsuppgift men får nog fortsätta imorgon för jag orkar inte mer idag, ska lägga mig och sova snart tror jag.. Hm ja det var väl det jag hade o säga haha.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

frozen suuuuger ju?? har ju ingen handling what so ever. handlar ju ba om att dom sitter fast där? sen klarar sig tjejen? slöseri på tid. den sög!!! :D haha.

2011-12-01 @ 14:52:20
Postat av: Caroline

Sv: Haha jag tyckte fan att den var bra, jättespännande var den ju! Men alla har väl olika smak haha..

2011-12-01 @ 17:27:52
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0