Don't take life too seriously, you'll never get out alive anyway


Jag är helt slut! Den här veckan har varit riktigt jobbig. Har haft massa plugg och så har jag varit trött och seg varje dag. Vädret har varit skit och inget kul alls har hänt heller..

Igår jobbade jag som sagt från kl 4-9 på Blodomloppet i Linköping, en springtävling, sålde lite godsaker och sånt. Det var 11 000 personer där så det var en hel del jobb haha. Men det gick bra iallafall!

Nu är det iallafall helg, riktigt skönt! Hade tänkt o hitta på något efter skolan, ville träffa tjejerna har inte träffat dom på typ hela veckan men när jag skulle gå från skolan till stan så började det spöregna från ingenstans och jag fick mig en dusch haha. Blev så jävla blöt, mina jeans satt klistrade, mina converse hade vatten inuti, mitt hår blev till ett blött affrokrull.. Aa ni fattar. Så jag kände mig inte så sugen på o göra något, gick och träffade Cissi och Elina en snabbis på stan och sen skjutsade Merdin hem mig.

Blir nog bara att ta det lugnt ikväll, är sugen på o se en bra film och äta lite gott haha.. Fredagsmys är bäst!

Sen måste jag även plugga en hel del den här helgen, har några uppgifter jag måste göra och plugga till ett samhällsprov jag har på tisdag. Skönt att vi bara har 3 skoldagar nästa vecka, varav en av dom är Gymnasieslaget i Stadium arena. Får nog ta och plugga lite redan nu faktiskt, kul liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0