The less you care, the happier you will be

Idag är jag riktigt seg, igår gick jag först och solade sen hem och fixade mig sen drog jag, Nadja och Elina till Cromwell och käkade lite och drack lite drinkar och shots. Sen mötte vi upp Natha och drog till Hugo, onsdagsklubben hehe.. Lyckad utgång! Idag har jag bara tagit de lugnt, åt på stan med Nadja och Merdin och sen åkte jag och Merdin hem till mig och såg på Titanic. Kom precis in efter att ha tagit en liten promenad med Merdin och några kusiner till honom. Ska försöka somna ganska tidigt ikväll men det kommer nog inte gå så bra, har somnat kl 5 dom senaste nätterna.. Men imorgon har jag massor o göra så måste upp i tid iallafall!

Några bilder från igår.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0