YOU'RE OUT OF MY LIFE

FREDAG, ännu en solig och skön dag! Vanlig skoldag, gjorde två prov och sen slutade vid halv 3. Gick ner på stan med Merdin, åt tacos på Matcompaniet och kollade runt lite. Nu är jag hemma själv och ska va själv hela kvällen, hoppas Merdin kommer och ger mig sällskap! Ska iallafall köpa hem thaimat från Spicy hot eller Thai house som ska ätas ikväll, mums!

Längtar tills imorgon! Ska göra några ärenden på stan på dagen först, byta en klänning och köpa lite småsaker till kvällen. Sen ska jag även sola och sen hem och fixa mig och förbereda mig inför kvällen, då blir de PARTY! Kommer bli skitkul!

Ni får en passande låt, PARTY!




"It's so amazing how you have so many faces
And you are not that person I thought you were
I can't recognise you're a stranger to me
I feel so betrayed
What a waste of my heart and me"

FALSK FALSK FALSK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0