- Nytt

Kofta från Ginatricot - 199 kr.



Vardags "klänning" från Ginatricot - 149 kr.



Zebramönstrad sjal från H&M - 79 kr.



Vardagsklackar från Skopunkten (perfekt klackhöjd till vardags, inte för låg och inte för hög, 10 cm) - 349 kr.



Mysig halsduk + mössa (!) från Ginatricot - Minns inte vad mössan kostade men halsduken kostade 99 kr.



En likadan halsduk fast i vitt.



Leopard mönstrad sjal från Ginatricot - 79 eller 99 kr, minns inte.



Beige kofta från Ginatricot - 199 kr.

Köpte även 2 vanliga koftor som jag glömt att ta bild på, men helt vanliga koftor i lite längre modell i beige & rosa. Dom kostade 199 kr st.

Sen köpte jag ett par snyggis skor från Scorett för 799 kr, men lämnade tillbaks dom då jag insåg att jag inte kommer ha så stor använding för dom. Tycker verkligen inte att dom är några skor att använda till vardags då dom är väldigt höga, sen känns dom inte som fest skor heller, och när ska man då använda dom? Snygga är dom iallafall men inte värda 800 enligt mig!

Kunde inte få tag i nån bättre bild på dom än den här, det är inte jag på bilden:



Så vad tycker ni om min shopping då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0