- Helgen

HELT SLUT är jag efter den roliga helgen. Igår blev det Palace och sen fest i bosniska klubben, GALET! Mycket dans blev det iallafall, det var ett tag sen! Aja, jag hade kul, men kvällen hade både sina bra och dåliga stunder.. Mycket tjaffs och sånt, men allt löste sig till slut :) Slutade iallafall med att jag och Merdin sov i min mormors lägenhet i Djäkne. Idag har jag sovit nästan hela dagen, och så har jag pluggat lite nu på kvällen, ska nämligen till skolan imorgon runt 10 för att göra ett prov.. inte så kul, men SEN har jag lov på riktigt och kan sluta tänka på plugg för ett tag! SKÖNT.

Har ganska mycket bilder, men orkar bara visa er några. Resten kommer väl upp på Facebook nån gång :)

Zana & jag i BK. Jag ser ut som en tjockis! :)



Dajana & jag i Palace.



Jag testade att vara korthårig ett tag, vad tycks? HAHA



Här ovan ser ni även lite av min outfit (skinnjacka från Gina, leopardlinne från Cubus, halsband från MQ, sammetsleggings från Bikbok, kofta från Gina och sen mina heels från Zara).

WOHOO!



Snygginar, Zana & Sandra!



Jag & Dajana i våra snygga hattar vi hittade!





Nu ska lägga mig i sängen och försöka somna till någon bra film. Vi hörs imorgon, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade din blogg av en slump och blev kvar ett bra tag! Du skriver jättebra, keep up the good work :)

2009-10-26 @ 00:43:03
URL: http://citronrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul med massa bilder (Y)

2009-10-26 @ 14:32:28
Postat av: Anonym

klipp kort de va skit fint :)

2009-11-02 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0