- Torsdag

Idag var det en vanlig skoldag förutom att jag inte var med på sista lektionen, skulle nämligen på allergitest i vårdcentralen. Ni visste säkert inte det, men jag är pällsdjursallergiker. Hundar, katter, hästar .. ja, det mesta. Men sist vi testade mig var när jag var 4-5 år, och jag har ju märkt av min allergi sen dess men vi ville testa igen, för min lillasyster vill så gärna ha en hund. Men det visade sig att jag fortfarande är lika allergisk som jag alltid varit och kommer antagligen alltid vara det!

Efter det träffade jag Merdin, åt lite och tog en snabb runda på stan, sen blev det att åka och handla mat med pappa. Efter det blev det en fika på Fräcka på Kungsgatan :)

Tänkte visa er 2 bilder på Kanye West och hans tjej, och fyfan, jag trodde inte att nån tjej kunde va flintskallig & samtidigt vara snygg, men den här tjejen är ju verkligen det! Hon är till och med SJUKT snygg haha, gillar hennes stil också.






Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser ju iallafall att du läser njoseefina's blogg....

2009-05-09 @ 11:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0