- Torsdag

Hello! Idag har jag varit i skolan som vanligt, inget speciellt hände alls. Ni gissade rätt på vart jag ska pierca mig, i naveln såklart :) Har velat göra det enda sen jag va liten, alltså verkligen hur länge som helst, och det har inte blivit av trots att jag har fått göra det för mina föräldrar precis när jag vill. Så även om det kan anses lite fjortisaktigt som ni också kommenterat tycker jag att det är skitsnyggt på sommaren till en brunbränd mage & färgglad bikini! Skulle även vilja ha hål i tungan faktiskt .. men det kommer antagligen aldrig bli av, jag vågar nog inte det. Tänk bara hur tjock tungan är!

Nu har jag precis ätit, det blev grillat idag, mums! Ska även plugga lite snart tänkte jag.

Uppdaterar senare, PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(, vill ha massa nya inlägg nu! ;o

2009-05-17 @ 00:06:26
Postat av: Anonym

:(, vill ha massa nya inlägg nu! ;o

2009-05-17 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0