- Tisdag

Jag känner mig som en riktigt dålig bloggare, blir bara sämre och sämre på att uppdatera känns det som. Men jag ska försöka bättra mig, funderade först på att ta en "bloggpaus", men det vill jag ju inte, så ni får helt enkelt stå ut med mina dåliga uppdateringar ibland.

Just nu öser regnet ner här utanför mig, ganska mysigt ändå, trots att jag absolut föredrar sol & värme framför det här. Men ibland kan det vara mysigt att sitta inne när det regnar, titta på film eller liknande. Nu hörde jag precis att det åskade också, läskigt ju!

Idag var jag i skolan som vanligt, hade det sista nationella provet i matte första lektionen, skönt att matten är över nu! Det gick okej tror jag, eller jag hoppas på det iallafall, men svårt var det. Sen har skoldagen gått ganska snabbt, och direkt efter skolan åkte jag hem eftersom jag verkligen måste plugga. Har väldigt många inlämingsuppgifter & några prov som väntar, så jag tänkte försöka ta tag i plugget efter det här.

Så idag blir det bara plugg och senare Desperate Housewifes så klart. Tänkte försöka skriva ett lite roligare inlägg lite senare också, så titta in här ikväll! Pussar på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0