- Tisdag

Det har varit lika fint väder idag som igår, tills nu. Det var så himla varmt, alltså det måste varit 25-30 grader allvarligt talat. Men sen kom det regn och förstörde allt, och jag tittade på vädret nyss och det ska regna både onsdag & torsdag och bli mycket kallare, sen i helgen ska det nog bli fint igen. Jag som börjat vänja mig vid det här vädret, och jag bara ÄLSKAR det. Jag och Dajana satt ute nästan hela tiden, vi la oss och solade. Jag tror att vi båda fick lite färg faktiskt :)

Menmen, skola idag som vanligt. Låååång dag, gick ända till fyra. På hemkunskapen gjorde vi pastasallad, kyckling, bröd & sen till efterätt jordgubbstårta, mums! Efter skolan gick jag och Dajana till kungsgatan där vi mötte Hannah, tog en liten promenad med Enid men sen började det regna så jag gick och mötte Merdin och sen tog jag bussen hem.

Ikväll blir det Desperate housewifes som vanligt, myspys :) Uppdaterar senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart färgade du ditt hår och hur mycket kostade det? =) gillar verkligen ditt hår!

2009-05-27 @ 21:17:58
Postat av: Anonym

tisdag...? det är torsdag idag!

dags att uppdatera stumpan! <3;)

2009-05-28 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0