- Sunny sunday

Hola! Kom precis in, har legat och solat lite ute & läst min bok "Så länge vi båda andas", och nu har jag läst ut den! Den var verkligen så bra som jag trott, om inte bättre, helt klart den bästa av dom 4 böckerna i Twilight serien, men det är lite sorligt att det var den sista boken. Menmen, ska berätta lite om igår tänkte jag. Igår åkte först jag pappa, martina & merdin till nyköping för att hämta upp mamma på nyköpings flygplats (skavsta), hon kom nämligen hem från Paris igår! Har saknat henne massor verkligen, hon har varit borta i en vecka. I nästa inlägg ska jag förresten visa er vad hon hade med sig hem till mig .. menmen, sen åkte vi hemåt, sen fixade jag mig lite, sen kom malin och hämtade mig på moppen, så tankade vi först i klinga och sen åkte vi till hannah, sen gick vi & mötte dajana i stan, sen blev det ett besök på mc & bc haha. Sen gick jag & dajana och mötte merdin & edon, sen tog jag och merdin bussen hem till mig så sov han hos mig.

Blev så glad när jag loggade in på här, hade fått massa kommentarer! Ska avsluta frågestunden lite senare ikväll också tänkte jag, om jag hinner, annars gör jag det imorron. Måste nämligen plugga SO, har prov imorron på 1:a & 2:a världskriget + kalla kriget & lite annat, men jag kan ganska mycket om det plus att jag har pluggat typ varje dag i en vecka haha .. så det ska nog gå bra! Snart kommer ett inlägg om vad mamma köpt till mig i Paris! PUSS sålänge!



En bild på mig från igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste bara lära ut på bloggen hur du gör en sån dära fläta , grymt coolt och urban chict

2009-05-10 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0