- Sunday

Söndagar är alltid lika sega. Imorse när jag vaknade och såg att solen sken satte jag på mig bikini och gick ut och la mig och solade i trädgården. Låg där i någon timme, otroligt skönt. Sen blev det även att grilla lite hamburgare, mums! Idag ska jag bara ta det lugnt, ska även försöka plugga lite senare.

Har lite bilder att visa er faktiskt, men tyvärr hittar jag inte kamerasladden, men ska leta lite mer senare. Det är bland annat bilder på mig och lite kläder faktiskt, så får hoppas på att jag hittar sladden.

Imorron är det skola igen, men jag är inte deppig för det, det är ju nämligen enda skoldagen på hela veckan :) Har även lite ärenden att göra imorron efter skolan. Har nästan hela den här veckan planerad, så jag hoppas på en rolig vecka med fint väder!

Uppdaterar senare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är det ingen skola tisdag o onsdag för då? :o

2009-05-17 @ 16:40:30
Postat av: Caroline

För att vi får kompledigt för en gång förra terminen då vi hade prao och då skulle vi egentligen haft 2 studiedagar men vi fick va på praon så lärarna passade på att ge oss ledigt den här veckan så vi får nästan en hel vecka :)

2009-05-17 @ 16:47:40
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0