- Onsdag

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Igår mådde jag inte så bra, var inte i skolan så jag låg mest i sängen/soffan hela dagen. Så det var därför jag inte bloggade något. Idag var det skola som vanligt, inget speciellt hände förutom att jag fick reda på en sak som gjorde mig så besviken .. vill inte skriva här i bloggen men, KILL ME säger jag bara! Får hoppas på att det löser sig. Idag har jag förutom att varit i skolan åkt runt lite me mamma, var bland annat i Media Markt. Där köpte vi Twilight filmen, jag har ju redan sett den på bio men skulle kunna se om den typ 18464 gånger. Kommer nog se filmen på ett helt annat sätt nu när jag läst alla böckerna också.

 Vet ni vad jag lääängtar till? Den 20:e så jag får pengar, jag har så mycket jag vill köpa alltså, tex de här:
- Ny bikini (H&M har så sjukt snygga!)
- Shorts, helst jeansshorts med hög midja
- Gladiatorsandaler
- Ska även pierca mig tänkte jag, kan ni gissa vart?!

Speciellt det längtar jag efter att få köpa! Men det är ju nästa vecka så det är inte så långt kvar, längtar tills nästa vecka för då går vi bara i skolan måndag sen är vi lediga resten av veckan. Fråga mig inte varför för jag vet själv inte riktigt, tror det är kompensations ledigt för lite olika saker .. menmen, skönt iallafall! Ni andra är ju bara lediga torsdag och fredag tror jag.

Bloggar senare, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du pierca dig? (=

2009-05-13 @ 18:28:26
Postat av: Anonym

I naveln så klart......

2009-05-13 @ 19:53:54
Postat av: Anonym

i naveln din fjortizz

2009-05-13 @ 21:45:12
Postat av: Anonym

hahahah håller med dig där uppe, i naven din fjortis !=)

2009-05-14 @ 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0