- Onsdag, nyfärgat hår

Nu är det bara 2 dagar kvar i skolan sen helg igen! Snabbt det går. Idag var jag först i skolan, kort & skön dag, sen efter drog jag & Merdin till Maxi, gick runt lite där och jag köpte hårfärg. Har ju en ljusljus brun färg typ nougatfärgad, skulle bara fixa utväxten (som är svart) och så, så jag köpte en lite mörkblond/ljusbrun färg. När vi kom hem färgade vi mitt hår, blev dock ingen skilland typ, det skulle bli ljusare men blev nästan mörkare. Jag har kommit på att jag måste gå till frisören för att få det resultat jag vill ha, men min utväxt är borta så lite fräschare känns det ju!

Sen har jag inte gjort så mycket mer, ska plugga lite snart tänkte jag. Har roat mig med att göra olika quiz på facebook den senaste timmen, haha inget liv!

Menmen, uppdaterar senare, fortsätt ställa frågor i inlägget under, har än så länge bara 6 frågor och jag vill ha minst 20! Haha, PUSSAR sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0