- My shoes

Har kommit på att jag inte har haft nån använding för mina snygga skor från Scorett, och jag vet inte heller när jag kommer kunna ha dom? Till och med till fest blir dom för mycket och till korta klänningar (som jag oftast brukar ha till fest) med dom ser man ut som en slampa. Jag vill ju inte lämna tillbaka dom, eller jag kan inte ens det längre, dom är ju verkligen helt sjukt sjukt SJUKT snygga. Men det är nästan så att jag bara tycker om att bara ha dom här hemma för att kunna kolla på dom, jag är verkligen kär i dom. Men det vore ju kul om man kunde använda dom nån gång, det är liksom 13-15 cm klack, När tycker ni att jag kan använda dom & till vad?



Dom här däremot har jag haft användning för, använde dom mycket under förra helgen då det var Valborg och så. Dom är lite mer "vardagliga" och klacken är inte riktigt lika hög, den är på 11 cm:


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom svarta ska du ha nu till stan elr nåt med ett par stentvättade jeans och nån tröja som har lite svart i sig och sedan silvriga smycken typ armband och några mindre örhängen :D det tycker jag skulle passa perfekt!

2009-05-08 @ 16:49:50
Postat av: :D

om du tycker att du ser slampig ut i de svarta skorna för att du använder dem till korta klänningar så ha dem till jeans eller thigts , då visar du inte för mycket & skorna blir bara som en extra fin sak :D

2009-05-08 @ 16:59:57
Postat av: Anonym

till dom bruna klackarna - ljusa slitna stuprörs jeans med en vit lite längre skjorta och lockat hår till!



till dom svarta - ett par lite uppvikta/rullade jeans, gärna stentvättade och kör med något blommigt linne till eller något? tubtopp kanske?

2009-05-08 @ 18:01:41
Postat av: lalal

dom svarta skorna är väldigt ''tuffa'' så du behöver något sött som bryter av, en blus, mönstrat eller rosetter kanske? Sen somsagt borde du inte vara barbent till utan ha jeans lr tights!

2009-05-08 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0