- Min helg

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte uppdaterat på hela helgen, men har haft fullt upp faktiskt. Tänkte berätta lite om min torsdagskväll, fredag, lördag & söndag först.

I torsdags blev det att dra till tivolit såklart, har saknat att åka virvelvinden, fan vad jag älskar det haha! Drog dit med Merdin, Malin, Dajana, Julia + Merdins alla kompisar. Kvällen slutade i katastrof tyvärr, vill inte gå in på detaljer, men det slutade med att jag sov hos Dajana.

I fredags blev det först stan en sväng med Dajana & Enid, tog även en långpromenad och såg på "majtåget" med motorcyklar och det.  Sen på kvällen blev det tivolit en stund igen, för att åka virvelvinden igen, haha, drog dit med Dajana Julia Merdin & Esat, sen kom massa mer och va me oss. Kvällen avslutades i MC med Merdin & Esat, sen var jag tvungen att ta bussen hem halv 12 eftersom det var en röd dag så det var sista bussen.

Igår åkte jag först hem till Dajana där vi fixade oss lite, skulle nämligen på konsert i Borgen, en kroatisk grupp som heter Colonia var där, när vi kom dit och hade betalat och allt och är inne upptäcker vi att det är jättlite folk och sen får vi reda på att allt är inställt, så vi får pengarna tillbaks och vi sprang direkt och köpte biljetter till Virvelvinden, så åkte vi typ 6 gånger HAHA. Det värsta var att vi hade på oss klänning och högklackat, kändes lite dumt att springa runt på tivolit i det, men vi skulle ju faktiskt på konsert egentligen. Lite besviken blev man ju, hade sett fram emot det. Men sen fick vi iallafall skjuts hem av Sanjin, sen sov jag hos Dajana igen.

Idag på dagen har jag bara varit med Merdin och pluggat, vi var mest ute med min familj, spelade kubb och så :)

Har även passat på att lägga mig ute och sola så fort jag fått en ledig stund, jag blir bara brunare och brunare! När jag var i stan häromdan med Dajana på dagen hade jag på mig mina slitna jeans med hål överallt när vi promenerade, och när jag kom hem upptäckte jag att jag hade fått ränder från byxorna, alltså det hade blivit brunt där mina byxor har hål. Haha, såg ut som en zebra, helt randig! Tur att jag lyckades sola bort det mesta iallafall. Så sjukt jävla lätt jag blir brun alltså.

Oj, vilket långt inlägg det blev. Men nu ska jag plugga vidare tänkte jag! Bjuder på en bild från nån morgon när jag satt i bilen på väg till skolan förra veckan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0