- Måndag & betyg

Nu är veckans enda skoldag slut! Skönt, nu har jag en hel lång vecka av ledighet framför mig :) Fast det kommer säkert gå sjukt fort som det alltid gör, men det känns ändå skönt. Blev en vanlig skoldag förutom att jag fick reda på några roliga saker, kommer höja mig i endel ämnen. Såhär tror jag (nästan säkert) att mina betyg kommer se ut:

Svenska: MVG
Engelska: MVG
Historia: MVG
Samhäll: MVG
Religion: MVG
Geografi: VG/MVG
Spanska: VG
Matte: G
Idrott: G
Musik: G/VG
Hemkunskap: G
Bild: G
Slöjd: G
Biologi: G
Fysik: G
Kemi: G

Kan inte komma på fler ämnen, har säkert missat något ganska obetydligt som jag har G i. Och för er som inte vet det får jag pengar för mina betyg, jag får 1000 kr för varje MVG jag får och 250 kr för varje VG jag får. Sen får jag även 1000 kr extra om jag inte har något IG (för någon termin sen hade jag några stycken, det är därför), så jag är uppe i minst 6500 kr! Det är ganska mycket pengar, jag längtar!

Uppdaterar snart igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0