- Magtröjan

Saker kommer ju och går i modet. Tex magtröjan. När jag var mindre var det otroligt inne med magtröja, och nu har det kommit tillbaks. Tydligen kommer det vara otroligt hett med magtröjor i sommar. Så vad tycker ni, hiss eller diss? För mig är det helt klart en hiss, jag tycker att det är snyggt att visa magen. Självklart ska det inte vara tajta linnen och sådant där man visar magen, jag tycker att det ska vara lite större, liksom bredare modeller på korta linnen eller t-shirts.

Några snygga outfits med magtröjor:










Jag tycker att den sista outfiten är skitsnygg, om man kombinerar magtröjan rätt så kan det nog bli jätte bra. Jag vill veta vad ni tycker nu, hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hiss om man är super smal och fin som du så passar det men om man har en stor ölmage som tjej så skulle jag inte ta på mej en såndär

2009-05-19 @ 07:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0