- Linköping

Imorse vaknade jag av att någon hoppade på mig i sängen. Haha lite chockad blev jag över att Merdin hade tagit bussen hit utan att jag visste så kom han och väckte mig, mysigt sätt att vakna på iallafall.

Sen idag har vi varit i Linköping med min familj, åt i MC och gick runt lite i Ikanohuset. Jag hittade bara ett par jeanssshorts från Bikbok, men det var rea på alla jeans och shorts där så det blev ganska billigt faktiskt. Här i Norrköping är det ju bara rea på jeans. Jag visar shortsen i nästa inlägg. Iallafall, sen gick vi runt lite & så sen åkte vi hem igen. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt hemma med film & massa gott, har ingen lust att gå ut i det här vädret. Världens konstigaste väder har det varit idag, från sol till regn, sol till regn och  tillbaka igen. Nu spöregnar det iallafall igen, så ska bli skönt att bara mysa hemma.

Visar shortsen i nästa inlägg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0