- Läsarfrågor

Eftersom frågestunden är slut får det här bli 2 läsarfrågor.

ofta du bor på löfstad slott eller bredvid elr så. asså hur kan man vilja det? asså inte att det är ngt fel, men jag tycker bara att det är lite speciellt, har aldrig hört att man änns kan bo där.
varför valde ni att flytta dit. ja vet att din frågestund är slut, men det sulle vara väldigt snällt om du ändå svara på det här !

- Vi flyttade hit mest på grund av att mina föräldrar ville ut från stan och ville bo större. Sen hittade dom den här lägenheten och tyckte att det var perfekt, inte för långt från stan (10 min med bil), stort & sen trädgård och uteplats. Sen är det ju som du säger väldigt speciellt att bo här, men jag vänjer mig mer och mer för varje dag.

på bloggen hur du gör en sån dära fläta , grymt coolt och urban chict du måste bara lära ut
- Om jag ska vara ärlig är det min mamma som gjort flätan, jag kan inte ens göra inbakade flätor. Men hon gör en inbakad fläta i luggen (för dom som kan göra inbakade flätor är det ju superlätt då) sen fortsatte hon bara flätan hela vägen ner.

2 bilder på flätan:



Sista bilden är en riktig fjortisbild, men den bjuder jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0