- Läsarfråga

Anonym om - Nytt:
vad har du för storlek i den gråa vårjackan med broderierna ? grymt söt och vad bruukar du använda den med ? , lägg ut lite klädtips please
- Jag vet inte riktigt vilken du menar, men det måste vara den här som jag köpte för längesen eftersom att du kommenterade i det inlägget då jag precis köpt den?



Men iallafall, i den har jag storlek 34. Men jag tror faktiskt inte att den säljs längre i Gina Tricot? Det var ju ett tag sen jag köpte den. Jag har inte använt den sådär jättemycket, men har nog haft mina slitna ljusa jeans med massa hål & nått vitt linne till den, men den går ju att använda till det mesta tycker jag :) Klädtips .. hm, ja, det kanske kommer nån gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tkr du om att ha allt hår i samma längd? alltså inte uppklippt eller något sånt

2009-05-27 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0