- Jag fick som jag ville ..

.. Det blev ju fint väder idag! Soligt och ganska varmt har det ju varit. Idag sov jag till typ 12-1 nånstans, sen kom Merdin till mig och vi tog en promenad och låg ute i solen och så. Sen har jag bara pluggat och nyss var mamma och jag ute och grillade kycklingspett, mums!

Imorron får jag pengar och då ska jag självklart ner till stan med Dajana. Ska leta efter en ny bikini, jeansshorts, nya solglasögon, morsdagspresent & en present till Merdin som fyller år snart. Men tror inte att det blir att köpa allt imorron.

Snart är det Desperate housewifes, har längtat, förra veckan var det ju så spännande! Undra ifall Edie dör .. ni som såg programmet förra veckan vet vad jag menar. Det vore iallafall synd, jag tycker om Edie! Men jag har faktiskt hört att Edie ska lämna programmet helt, så det kanske är såhär det slutar? Menmen, får vell se ikväll!

.. Är Edies tid i Desperate housewifes över?



Uppdaterar senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0