- Härlig dag

Så fint väder det har varit idag! Sommarvärme ute ju, man skulle kunna gå ute i shorts/klänning utan att frysa! Idag har jag varit i skolan som vanligt, så skönt är det, nästan allt plugg är ÄNTLIGEN över! Det är bara 4 dagar kvar i skolan då vi ska JOBBA, för nästa & nästnästa vecka är det bara massa kul som händer i skolan, bla mentorsdag, avslutningsmiddag, Liseberg & avslutning. Ser verkligen fram emot allt det! Men på något sätt ser jag inte fram emot sommarlovet lika mycket som jag brukar, jag tror det är för att jag inte vill lämna Victoriaskolan, min klass & mina lärare. Älskar verkligen den skolan! Och min klass .. åh kommer verkligen sakna varenda en i min klass alltså :( Menmen, nästa termin blir det Kungsgård då .. hoppas att det kommer bli bra.

Har inte skrivit på länge, men min helg har jag mest spenderat med Dajana, vi har varit och fikat med Patriot, gått på "fest" om man nu kan kalla det för det, men det var faktiskt trevligt ändå för vi träffade så mycket roligt folk och sen har vi gjort lite annat.

Skriver snart igen, ska nämligen svara på lite läsarfrågor och lite annat! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0