- Fridaaaay

Äntligen fredag! Trots att veckan har gått snabbt är de så skönt att det är fredag. Idag var det skola som vanligt, i musiken spelade jag upp mitt sista instrument, trummor. Haha fyfan vad svårt jag hade med det alltså, men fick hjälp av Alin som lärde mig. Dagen gick väldigt snabbt, juste, på morronen hade vi hjärt&lugnräddning, det var faktiskt kul, men jobbigt. Sen lärde vi oss mun mot mun metoden också. Sjukt fula dockor var det man tränade på, men det är ju faktiskt bra att kunna sånt. Nu kan jag rädda liv!

Tog bussen hem direkt efter skolan, och nu sitter jag här och segar. Ikväll blir det nog bara mys hemma, ser fram emot det faktiskt.

Fortsätt ställa frågor i frågestunden, jag avslutar den nog på söndag, tycker ni har varit dåliga på att ställa frågor den här gången. Kom igen nu, ni har säkert något ni undrar över! Ni hittar frågestunden i ett inlägg lite längre ner.

Idag lär det bli en del uppdatering, så kika in lite senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0