- Fredag & läsarfrågor

Förlåtförlåtförlåt! Sist jag skrev var nog .. i tisdags. Det är FÖR lång tid alltså. Men jag har inte orkat om jag ska vara ärlig. Har inte gjort något speciellt, mest varit i skolan eller varit med Dajana. Idag var vi på stan och jag köpte en tröja & ett nagellack (kan visa om ni vill, men det var inget speciellt). Köpte även en morsdagspresent till mamma (glöm inte det på söndag!), fast nej, det var igår jag köpte det, inte idag. Kan inte skriva vad det är här eftersom hon läser min blogg.

Ikväll har jag bara varit hemma och myst med M. Såg på film, Hitch. Nu börjar klockan bli mycket och jag ska vell sova alldeles strax.

Och jag måste bara berätta, fan vad snygga skor jag har hittat på stan dom senaste dagarna! Högklackade såklart, både på Scorett (min favoritaffär när det gäller höga klackar), Skopunkten & Din sko. Skopunkten & Din sko har faktiskt börjat få lite snyggare skor med högre klackar, DET gillar vi! Eller ja, jag iallafall :)

Imorron ska jag visa er lite bilder som jag tog här vid Lövstad slott på mig :) Men tänkte svara på 2 läsarfrågor innan jag går och lägger mig.

2 frågor om hår var det faktiskt:

Anonym om - Tisdag:
vart färgade du ditt hår och hur mycket kostade det? =) gillar verkligen ditt hår!
- Jag brukar färga mitt hår hos min frisör Linda som jobbar på Mates på Drottninggatan, hon är verkligen bäst! Men ibland färgar jag håret hemma, tillexempel när jag ska göra enklare saker som att färga utväxten, mer än så klarar jag inte av själv. Sist var det faktiskt Merdin som färgade mitt hår, och resultatet blev jätte bra!

Anonym om - Läsarfråga:
vad tkr du om att ha allt hår i samma längd? alltså inte uppklippt eller något sånt
- Jag vet inte riktigt om du syftar på mitt hår där, och vad JAG tycker om att ha det så eller ifall jag bara tycker att det är snyggt? Men jag försöker svara ändå. Jag tycker att det är svårt att prata frisyrer och hur man ska ha håret, för det är så olika från person till person. Vissa passar med kort hår, vissa med långt. Vissa med uppklippt, vissa inte. Mitt hår är inte så uppklippt, det var jättelängesen jag klippte upp det men det är just för att jag vill ha det så. Sist jag var och klippte mig bad jag min frisör att klippa upp mitt hår för att få mer volym, men hon tyckte att mitt är så snyggt precis som det är och hon sa att det tydligen var någon "modegrej" nu med liksom lite utväxta längder, där håret mer är i samma längd överallt. Inte för att jag bryr mig om det, men jag brukar lyssna på henne för jag blir alltid nöjd hos henne. Så som svar på din fråga tycker jag att det är snyggt med allt hår i samma längd, iallafall på mig själv :)

Nu ska jag sova, uppdaterar imorron, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0