- Carola was here

Vet ni vem som var hemma hos mig idag? Eller okej nu överdrev jag lite, men här i Lövstad slott iallafall, jo, CAROLA! Min lillasyster såg henne, men tyvärr han inte jag göra det. Och för er som undrar varför jag sa hemma hos mig är ju för att jag bor här i Lövstads slotts flygel, alltså en byggnad som sitter ihop med slottet.

Inte för att jag gillar Carola men hon är (eller kanske var) ju ändå en av Sveriges största artister .. och alla känner ju till hennes "Främling" eller hur?





Här är Carolas låt "En evighet" eller på engelska "Invincible" som hon tävlade i Eurovision Song Contest med 2006.



.. & klassikern "Främling" som hon också tävlat i Eurovision Song Contest med år 1983:



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-09 @ 12:47:05
Postat av: Anonym

ofta du bor på löfstadslott? eller brediv elr så? trodde du bode typ mitt i stan :P:O:O:O:O

2009-05-09 @ 12:47:52
Postat av: Anonym

kan inte du fotta ditt hus o löftstad slott+?? skulle vara coolt:)

2009-05-10 @ 15:06:52
Postat av: Anonym

nu är jag väldigt sugen som många andra på att se ditt hus! :) skulle vara kul om du kunde ta kort på alla rum o sen utanför o sen på familjen (a)



btw, älskar din blogg! <3

2009-05-16 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0