- Lala


Vilken årstid tycker du bäst om?
Vår/sommar.
Brukar du sjunga i duschen?
Yes.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Ingen alls.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Shoppa kläder & skor, resa.
Vad är det bästa med julafton?
Paket.
Vad får dig att slappna av
Musik.
Är du mörkrädd?
Ibland.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
11-13.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Pappa, mamma, syster eller Merdin.
Bor du utomlands?
Nej, men skulle vilja i ett varmt land!
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Mitt förhållande just nu har hållt i ett och ett halvt år.
Bråkar du och dina syskon ofta?
Hm ja, jag och min syster slår halvt ihjäl varandra, men jag älskar henne ändå.
Läser du ofta böcker?
Det går i perioder, när jag väl läser en bra bok kan jag inte sluta!
Vad föredrar du för sorts filmer?
Romantiska komedier, drama, skräck.
Vad slösar du mest pengar på?
KLÄDER.
Vill du gifta dig?
Yes.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Desperate housewifes, One Tree Hill, Gossip Girl, Greys anatomy.
Vilka husdjur har du haft innan?
Fiskar, gerbil, katter & kanin.
Var badar du helst?
Hemma i badkaret, annars Thailand.
Vilka djur är du mest rädd för?
Spindlar och alla andra småkryp. Och HAJAR!
Vilken musikstil tycker du bäst om?
R&B och hiphop.
Vilka språk kan du?
Svenska, engelska & halvt spanska.
Gillar du att dansa?
Älskar det :)
Vad har du för klädstil?
Min egna.
Vad dricker du helst när du är törstig?
Cola.
Vilken är din favoritglass?
Älskar all glass.
Vilket kaffe sörplar du helst?
Kaffe är så äckligt.
Vilket mobilmärke föredrar du?
Sony ericsson.
Vill du gå ner i vikt?
Nej, vill gå upp.
Vad äter du helst när du ser på film?
Chips eller godis.
Lever dina föräldrar tillsammans?
Yes.
Har du tandläkarskräck?
Nej.
Vad heter du i mellannamn?
Har inget mellannamn.
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska.
Var är du född?
Karlskoga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0