- Torsdag

Hello, idag är mitt humör på topp! Var trött på morgonen men annars har jag varit glad och pigg hela dagen. Skoldagen gick snabbt, gjorde bland annat svenska muntligt nationellt prov, min lärare valde såklart ut mig och en annan tjej först, men det gick jättebra! :) Skönt att ha det över. Sista lektionen hade vi idrott, vi körde ett liknande friskis&svettis pass, helt slut var jag efteråt. Fyfan vad jobbigt det va, speciellt med min dåliga kondition!

Merdin följde med mig hem efter skolan, eller först åkte vi till Blomsterlandet med min mamma haha. Sen har vi bara myst hela dagen :)

Jag är glad för imorgon är det fredag, så SKÖNT. Har även massa roliga planer inför helgen, ska bli kul! Sen har jag massa saker att se fram emot, bland annat lördag, 7 mars (melodifestivalen), 13 mars (seka aleksic kommer hit, hon är så braaaa!), 28 mars (gymnasiefest). Älskar att ha saker att se fram emot! Men nu ska jag ta ett långt, varmt bad, kanske bloggar senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0