- Egopics

Är hemma från stan nu, blev en liten runda med Malin Hannah och Besa. Hittade inget speciellt idag, la bara undan 2 par jeans som jag kanske köper imorron. Slitna, ljusa och trasiga är båda, sjukt snygga! Ikväll händer nog inget speciellt, ska bara roa mig med datorn, film, chips, godis & SATC såklart.

Tog lite bilder på mig själv förut, ni som vill ha mer bilder på mig, här får ni några från idag! Dåliga mobilbilder som vanligt, men det får duga.







Det lilla av min outfit ni ser på bilderna är en tröja från Zara i London och armband från lite överallt typ Gina Tricot och Thailand och klocka från Thailand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla snyggg! :D

men gärna nån bild på ditt vackra leende! :D

2009-02-20 @ 10:58:04
Postat av: - H*

- så jävla snyggt hår.

2009-02-21 @ 00:26:36
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0