- Dagens shopping

Ni får ursäkta mina suddiga mobilbilder, men det är tyvärr det enda jag kan ta kort med just nu.



Spetsbody - H&M, 149:-
Kommer bli så snygg vid lite festligare tillfällen till min vippiga svarta midjekjol jag köpte från Gina Tricot igår.




Stayups med spetskant. För er som inte vet vad stayups är så är det som knästrumpor fast dom slutar långt upp på låret och är i nylon. Dom fastnar på låret av sig själv med hjälp av något slags klister. Kommer använda dom till lite festligare tillfällen till kjol eller klänning eller till vardags istället för nylonstrumpbyxor. Dom är från Kappahl och jag kommer faktiskt inte ihåg vad dom kostade. Jag köpte 2 par.



Armband - Glitter, 100 - 200 kr st.



Svart nagellack Depend - Kicks, minns ej vad den kostade exakt. Runt 40 kr tror jag.

Sen köpte jag även 2 stycken svarta spetsbehåar från H&M, dom kostade 129:- st. Det var det jag shoppade idag :)

Kommentarer
Postat av: oliwia

dependnagellack kostar 25 ;)

2009-02-03 @ 16:47:26
Postat av: Anonym

förlåt men skorna på bild 2 är tantiga, ormskin är ful fult :P!

Kommer du visa indianplagget?...existerar det?



aja annars kul inlägg :)

2009-02-03 @ 19:03:41
Postat av: emelie

den där spetsbodyn är väl lite mer till för att ha som underkläder alttså vid lite mer sexigare tillfällen och inte till en kjol när man går ut. För den hänger ju brevid Bh:arna och allt inne på Hm

2009-02-06 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0