- 18/12

Igår hade jag en låååång dag: skola från 8-11, hem till Merdin, äta i Kungskebab, hem till Dajana, stan med Dajana, köpa klänning (kanske min nyårsklänning), åka hem, duscha & fixa mig, äta på restaurang med familjen, dra på förfest med Merdin hos en kompis, gå till JB festen, köa i 3 timmar, FRYSA IHJÄL, komma in på festen kl halv 1 och märka att de är SKIT efter 3 timmars köande (trots mycket folk och bra musik), ringa pappa redan kl 1 för att be han hämta mig (det slutade 3 egentligen), åka hem, sätta på mig tjocka varma mjukiskläder och SOVA.

Ni hör ju själva hur festen var.. orkar inte ens kommentera det. Kan bara säga att jag aldrig frusit så mycket i hela mitt liv, först försvann känseln i tårna och fingrarna men sedan i hela kroppen. Man ska fan inte behöva vänta så länge alltså, DÅLIGT JB. Stackars alla tjejer som stog där i klänningar och frös alltså (inklusive mig).

Men nu ska jag inte klaga mer. DET ÄR JULLOV FÖRFAN! Haha :D Vaknade för någon timma sen, så himla skönt att sova. Idag blir det bara att ta det lugnt hemma, men imorgon blir det party igen! Hoppas på en mer lyckad kväll då..

Förresten, fick reda på en sak idag som gjorde mig helt sjukt glad. DAJANA ÅKER INTE TILL KROATIEN! Så himla roligt för mig alltså, haha :D Självisk jag är. Men nu hoppas jag på att vi får ett roligt jullov tillsammans och ska bli så kul att fira nyår tillsammans med henne, vi har faktiskt aldrig gjort det.

Har inga bilder från igår kväll som ni kamske förstår, men jag hade på mig min nya klänning från Bikbok med nitar (tillsammans med nylonstrumpbyxor), klackar från Nelly och lite smycken. Sen min tjocka Peak jacka över. Nu ska jag mysa lite till i min varma, sköna säng. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är JB för fest ?

2009-12-18 @ 23:35:36
Postat av: Anonym

John Bauers gymnasiefest

2009-12-19 @ 11:22:03
Postat av: Anonym

såg dig i kön du såg lite ledsen ut :P

2009-12-19 @ 16:17:38
Postat av: Caroline

Svar: hahaha ja det var jag också!

2009-12-20 @ 16:48:55
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0