- Augustifesten & school

Igårkväll var jag förbi "augustifesten" en sväng med Dajana, tittade runt lite och så. Jag tycker inte att augustifesten känns lika kul längre, som när man var liten. Jag kunde se fram emot det en hel sommar när jag var mindre! Men jag älskar ju att åka karuseller. Vi åkte iallafall Virvelvinden igår, min favorit, jag Dajana och Merdin. Alltid lika kul, plus att polackerna som kör den kände igen mig & Dajana från Valborg, det var coolt! Såg även fyrverkirierna, jätte fint ju! Sen efter det blev det att åka hem och sova direkt, helt slut var jag.

Idag blev det skola, började kl 8 och slutade kl 3. Vi började med vårt schema idag, alltså hade vi våra första riktiga lektioner idag. Hade historia, engelska, företagsekonomi & samhäll!  Måste bara säga att jag börjar trivas riktigt bra med
min klass, vi har väldigt kul, hahaha. Psyk ♥ Efter skolan följde jag med Merdin till Haga trafikskola eller nåt sånt heter det, för han skulle fixa några saker, sen åt vi på MC i Haga, sen kom min mami och hämtade mig så åkte vi hem. Sjukt fint väder är det ju idag, 27 grader i skuggan! LOVE IT. Men jag sitter vid datorn ja, för jag är för trött för att vara ute. Ska gå och lägga mig och sova snart tänkte jag, kommer däcka direkt. Ska inte ut ikväll iallafall, är för trött för det. Sparar mig tills imorron och på lördag istället! Det är ju rix fm festival och sånt, men det är inte direkt några artister som jag tycker är bra så jag skiter i det!

Imorron börjar jag kl tjugo över 10 och slutar runt tre tror jag, skönt! Sen blir det hem och fixa sen för sen på kvällen blir det party tror jag, woho! Hörs senare, LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0