- It's like you were my favourite drug.

Hello bloggen :) Skola idag som vanligt, gjorde spanskaprov, gick jättebra faktiskt! :) Idag hade jag tänkt att försöka plugga lite till idrottsprovet på fredag, men det börjar jag me snart. När jag kom hem la ja mig i sängen & sov några timmar, så skönt. Känner mig lite piggare nu, fast jag fryser HELA tiden, även fast jag har tänt ljus överallt? Hm, feber igen på gång kanske? Haha (a) Känns nästan som att jag hoppas på att bli sjuk, skolan dödar mig, men nej .. då blir jag nog ännu mer efter antar ja. Och idag började det snöa, ganska mycket, lite mysigt faktiskt även fast snö&vinter är det värsta jag vet. Menmen, ska snart äta lite, väntar på att mami ska bli klar med maten. Imorron får ja pengar,woho, då blir de shopping snart då. Dags att köpa julklappar snart också :) Nu ska jag försöka sätta igång me plugget, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0